Skip to content

Hinnakiri

RAAMATUPIDAMISTEENUSE HINNAKIRI

Teenuse hinna aluseks on algdokumentide* arv kalendrikuus**.

Dokumentide arv

0 -5

6 -25

26-50

51-75

Hind (EUR/kuus)

50

70

90

110

Dokumentide arv

76-100

101-150

151-200

201-250

Hind (EUR/kuus)

130

175

210

250

Dokumentide arv

251-300

301-350

351-400

401-450

Hind (EUR/kuus)

290

350

390

450

* Algdokumendi mõiste tuleneb raamatupidamiseseadusest ning ning tõestab majandustehingut. Reeglina on algdokumendiks müügiarved, ostuarved, palgaleht, kviitungid, lähetusaruanded, majanduskulude aruanne jms.
** Juhul, kui klient ei vaja igakuist teenust on hinnakirja aluseks aastapõhine arvestus

Raamatupidamisteenuse baashind sisaldab:

– algdokumentide vormilise vastavuse kontrolli raamatupidamist reguleerivatele õigusaktidele;
– dokumentide säilitamist süstematiseeritult kuni lepingu lõppemiseni;
– algdokumentide kajastamist erinevates registrites Rmp seadusega ettenähtud korras;
– käibe-, tulu- ja sotsiaalmaksu arvestust;
– maksudeklaratsioonide koostamist ja esitamist Maksu- ja Tolliametile
– ligipääs ja kasutusõigus internetipõhisele raamatupidamisprogrammile (soovi korral);
– informatsiooni andmist kliendi majandusnäitajate kohta vastavalt kliendi soovile;
– majandusaasta aruande koostamist;
– raamatupidamis- ja maksualase konsultatsiooni andmist.

Lisateenused:

Konsultatsioon*

30 EUR/tund

Administratiivsed teenused

30 EUR/tund

Statistikaameti aruande koostamine

10 EUR/aruanne

Laoarvestuse pidamine

al . 100 EUR/kuu

Aastaaruande koostamine (mitte klientidele)**

al. 75 EUR / aruanne

Palgaarvestus ja maksude arvestus

5 EUR / töötaja

* Sisaldub raamatupidamisteenuse baashinnas
** Sisaldub raamatupidamisteenuse baashinnas igakuise arvestuse puhul

Kõikidele hinnakirjas toodud hindadele lisandub käibemaks 22%

Kontaktisiku teenus (kui juhatuse liikme elukoht on välismaal)