RAAMATUPIDAMISTEENUSE HINNAKIRI
Teenuse hinna aluseks on algdokumentide* arv kalendrikuus**.
Dokumentide arv |
0 -5 |
6 -25 |
26-50 |
51-75 |
Hind (EUR/kuus) |
45 |
60 |
75 |
100 |
Dokumentide arv |
76-100 |
101-150 |
151-200 |
201-250 |
Hind (EUR/kuus) |
115 |
150 |
180 |
210 |
Dokumentide arv |
251-300 |
301-350 |
351-400 |
401-450 |
Hind (EUR/kuus) |
240 |
275 |
310 |
345 |
* Algdokumendi mõiste tuleneb raamatupidamiseseadusest ning ning tõestab majandustehingut. Reeglina on algdokumendiks müügiarved, ostuarved, palgaleht, kviitungid, lähetusaruanded, majanduskulude aruanne jms.
** Juhul, kui klient ei vaja igakuist teenust on hinnakirja aluseks aastapõhine arvestus
Raamatupidamisteenuse baashind sisaldab:
– algdokumentide vormilise vastavuse kontrolli raamatupidamist reguleerivatele õigusaktidele;
– dokumentide säilitamist süstematiseeritult kuni lepingu lõppemiseni;
– algdokumentide kajastamist erinevates registrites Rmp seadusega ettenähtud korras;
– käibe-, tulu- ja sotsiaalmaksu arvestust;
– maksudeklaratsioonide koostamist ja esitamist Maksu- ja Tolliametile
– ligipääs ja kasutusõigus internetipõhisele raamatupidamisprogrammile (soovi korral);
– informatsiooni andmist kliendi majandusnäitajate kohta vastavalt kliendi soovile;
– majandusaasta aruande koostamist;
– raamatupidamis- ja maksualase konsultatsiooni andmist.
Lisateenused:
Konsultatsioon* |
27,50 EUR/tund |
Administratiivsed teenused |
25 EUR/tund |
Statistikaameti aruande koostamine |
7-10 EUR/aruanne |
Laoarvestuse pidamine |
al . 65 EUR/kuu |
Aastaaruande koostamine (mitte klientidele)** |
al. 75 EUR / aruanne |
Palgaarvestus ja maksude arvestus |
3 EUR / töötaja |
* Sisaldub raamatupidamisteenuse baashinnas
** Sisaldub raamatupidamisteenuse baashinnas igakuise arvestuse puhul
Kõikidele hinnakirjas toodud hindadele lisandub käibemaks 20%
Kontaktisiku teenus (kui juhatuse liikme elukoht on välismaal)